Koniec rozwoju Divinity: Original Sin 2, Larian Studios zajmie się nowymi projektami
Premiera Divinity: Original Sin 2 – Definitive Edition na konsolach (właściciele wydania pecetowego otrzymali darmową aktualizację) kończy etap usprawniania wydanego w 2017 roku, doskonałego RPG-a autorstwa Larian Studios. Belgijski deweloper planuje teraz zająć się nowymi projektami (choć błędy znalezione w Definitive Edition będą naprawiane w łatkach). Informację przekazał przy okazji wywiadu dla PCGamera założyciel studia – Swen Vincke.
Nie żebyśmy nie rozmawiali o dodawaniu nowych zadań lub nowej postaci (do Divinity: OS2 – przyp. red.), ale mamy ograniczoną ilość czasu w życiu i tylko pewną liczbę rzeczy, które możemy zrobić. Włożyliśmy już wiele wysiłku w poprawę tego, co jest. Ludzie zapominają, że dla nas to są trzyletnie projekty. A kiedy myślisz o swoim życiu, zaczynasz liczyć, ile możesz zrobić. To wcale nie jest tak wiele. Dlatego musimy iść naprzód i tworzyć nowe rzeczy – powiedział Swen Vincke.